امید آن داریم در طلیعه بهار طبعیت شاهد شادی، عزت و سربلندی و صحت و سلامت احاد مردم ایلام و ایران باشیم و غم بر آنان نبینیم و همواره خنده بر دلبانشان را نظاره کنیم.
برای ما نیز عشق بر دل ماند و یار برفت و بر این مصیبت زمزمه خواهیم کرد" وَاسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ وَإِنَّهَا لَکَبِیرَةٌ إِلاَّ عَلَى الْخَاشِعِینَ".
