این پویش با همت گروههای جهادی، سپاه ناحیه دهلران، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف بزرگداشت مقام دختر و یادبود رهبر شهید و شهدای جنگ رمضان، بهویژه شهدای دختر مدرسه میناب برگزار شد.
در این آیین، جمعی از دختران دهلرانی به یاد
دانشآموزان شهید مدرسه میناب نهالهایی را غرس کردند تا نمادی از ماندگاری یاد و نام این شهدا در دل تاریخ و طبیعت باشد.
همچنین جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مسئول بسیج سازندگی، بسیج خواهران و گروههای جهادی به همراه تعدادی از دانشآموزان در این مراسم حضور داشتند.
🇮🇷 #نهال_امید
🇮🇷 پای کار ایران میمانیم
گزارشگر : فاطمه میری
